studentveckan och sjävlaste studenten
Publicerat den

Jag hade en riktigt bra studentvecka och studentkväll och skulle mer än gärna göra om hela veckan. Under veckan hade vi delat upp klassen i grupper för att planera kvällarna, vissa mer lyckade än andra men det var ändå sjukt kul och vi kom varandra närmare vilket i sin tur är lite tråkigt då vi ändå skulle splittras.
 
Studentdagen började tidigt, tidigare än planerat då jag blev väckt av ett samtal halv fem men jag var pigg så jag steg upp och gjorde mig klar för att bli upphämtad och skjutsat till Nina och champangefrukosten just innan åtta. Våra mentorer kom vid halv nio och bjöd på frukost sedan blev det fotografering på skolan.
 
Halv elva, eller om det var kvart över tio..hehe, började allting i kyrkan och var klart just efter elva då alla mötte upp sina föräldrar osv utanför kyrkan sedan fick vi våra betyg. Åkte iväg på skrindan några varv runt stan för att sedan sjunga på scenen.
 
Fortsatte dagen hos mina kusiner då även Oskar tog studenten, där blev det massa god mat och god dricka.
 
Klockan sex samlades vi på kågevägen för att bara ha det allmänt trevligt ute vid en grillplats för att sedan vid elva(?) gå till folkparken för studentfesten och de vet du. Trots vissa olyckligheter så hade jag en sån underbar kväll lite besviken dock att vi inte efterfestade men jag landade hemma vid fyra och vaknade upp med satans ont i fötterna dagen efter.
 
Tack mitt älskade HP3 för dessa tre år, bra som dåliga.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?